Ads 468x60px

понеділок, 29 лютого 2016 р.

Конкурс на кращу пошуково-дослідницьку роботу “Універсіада”

27 лютого 2016 р. в Київському міжнародному університеті відбулася Всеукраїнська учнівська конференція – конкурс на кращу пошуково-дослідницьку роботу “Універсіада”. Мета конкурсу – розкриття творчого потенціалу особистості, підтримка обдарованої молоді. У конференції взяли участь старшокласники з 8 областей України та м. Києва. Поборолися за перемогу у «Універсіаді» 18 учнів нашого навчального закладу.



         Резутати конкурсу:           

 І місце


Новосад Єгор
Основи економіки

Ревенко Артем
Основи інформатики

Прозоровський Костянтин
Політологія

Параскевич Вікторія
Психологія

Маслов Богдан
Історія

                            ІІ місце


Сьомаш Антон
Основи економіки

Мазничко Анастасія
Біологія

Копанєв Ростислав
Психологія

ІІІ місце


Андрушко Дарія
Українська мова

Гримак Роман
Літературна творчість

Параїл Ірина, Божук Катерина, Щербатюк Віталія та Шутенко Вікторія представили свої дослідження в секції «Історія», Коваль Катерина – «Країнознавство», Гелемей Владислава – «Психологія», Король Діана- «Політологія», Мирона Марія -«Зарубіжна література».

Вітаємо з перемогою!








6 коментарі:

  1. Вітаю учнів та їх наукових керівників з черговою перемогою! Досить висока оцінка учнівського пошуку!

    ВідповістиВидалити
  2. "Універсіада" - це гарна можливість розкрити творчий потенціал особистості та підтримка обдарованих дітей. Плюс ще одна змога випробувати власні сили, підняти свою самооцінку та розвивати своє ораторське мистецтво. Це прекрасно, що ви залучаєте своїх учнів до таких заходів. Вітаю з перемогою та бажаю подальших успіхів.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за вітання! "Універсіада" ще раз підтвердила наскільки ерудовані і обдаровані діти навчаються в НВК № 10. І це хороша репетиція перед республіканським МАН. А також, приємно бачити поряд із старшокласниками молоде покоління науковців. Удачі Вам!

    ВідповістиВидалити
  4. Як учасник цієї універсіади хочу сказати, що мені все дуже сподобалось. Організація на достойному рівні, сильні учасники, цікаві роботи. Загалом гарно з користю проведенний час. Такі заходи, як ця універсіада ,дають змогу здобути свіжий досвід .

    ВідповістиВидалити
  5. Антон, мої вітання і удачі на ЗНО!

    ВідповістиВидалити
  6. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

 
Blogger Templates