Ads 468x60px

середу, 10 лютого 2016 р.

Microsoft запрошує до програми "Школа у Хмарах"


Експерт Microsoft Маргарита Калюжна презентує новий освітній проект "Школа у Хмарах"

Програма Microsoft "Вчитель – експерт" є унікальною програмою, створеною з метою визнання на всесвітньому рівні педагогів, які покращують навчання та успішність учнів за допомогою ефективного використання технологій. Учителі-експерти працюватимуть у тісній співпраці з Microsoft з метою привнесення інновацій в освіту. Вони виступатимуть та презентуватимуть свої ідеї щодо ефективного використання інформаційних технологій в освіті. Також вони матимуть змогу обмінюватися передовим педагогічним досвідом та сприятимуть фахівцям Microsoft розумінню під час створення нових продуктів й інструментів для освіти, – все це сприятиме інноваціям у викладанні та навчанні. Щороку Microsoft оприлюднює список учителів-експертів зі всього світу. В 2015 році було відзначено 44 вчителі з України. Це рекордна кількість за всі роки існування Програми. Сьогодні знайомимо із сертифікованим учителем-експертом Microsoft Маргаритою Калюжною. Маргарита є ініціатором багатьох освітніх проектів як в Україні, так і закордоном. Презентуємо новий освітній проект "Школа у Хмарах".

Пані Маргарито, як виникла ідея Школи у Хмарі?  Сама ідея належить професору Шугаті Мітрі, який у 2013 році зміг реалізувати свій проект зібравши на TED більше мільйона доларів. Його приклад надихає діяти. І ми створили Школу у Хмарі - можливість персоналізованого та компетентністного вивчення у зручному для дитини середовищі, створення діяльнісного та соціально вбудованого вивчення у відкритому просторі.

Яку мету ви плануєте досягти під час реалізації даної ідеї?  Нашою метою є створення та розвиток навчального середовища за допомогою хмарних сервісів для групи дітей різного віку. Основним інструментами є OneNote Online – інформаційний блок та група Facebook – спілкування. Для кожного учасника Школи пропонується вибудувати власну траєкторію вивчення з урахуванням його потреб та захоплень. Ми створили для кожного карту пам'яті, у якій зазначили дані з вашого анкетування та запропонували шляхи реалізації. Карту пам'яті ви редагуєте та додаєте інформацію, яка на вашу думку найбільше відповідає вашим інтересам. Спілкування - найкращий шлях для досягнення результату. Карта пам'яті у кожного своя і лінк до неї зберігається в персональному Записнику Школи у Хмарі. Записник названо ім'ям з першої літери прізвища та назвою міста учасника.

І скільки учасників вже налічує ваша Школа у Хмарах?  У школі 27 учасників віком від 7 до 16 років з різних міст: Вінниця, Гола Пристань, Кіровоград, Рівне, Солоне, Хмільник. Сучасні технології дозволяють перебувати будь-де, але бути об’єднаним з іншими.

Пані Маргарито. Досить цікаво дізнатись – а яка ж мотивація участі? Що саме учасники очікують від участі у Школі? Замість відповіді наведу кілька висловів самих дітей "Очікую нових можливостей та розширення нових знань", "Цікаво отримати нові знання завдяки новим технологіям та знайти нових друзів", "Це унікальна можливість мати справу з розумними кваліфікованими людьми, які дійсно можуть багато чого навчити й тим більше незвичайним способом".

А які активності ви пропонуєте учасникам?  Активності для учасників розподіляються наступним чином:
  • Персональні, тобто саме цей учасник виконує саме цю активність;
  • Спільні, тобто це певні активності, які учасники виконують разом, наприклад, "Спільний проект";
  • Зустрічі з експертами. На запрошення організаторів проекту будуть проходити зустрічі з різними людьми, чий досвід буде цікавим нашим учасникам. Всі активності учасники виконують у зручний для них час, крім тих, які плануються заздалегідь і відбуваються он-лайн. Часові рамки для виконання зазначаються при описі активності.
Зустрічі з експертами – як це відбувається?  Ми запрошуємо на онлайнові зустрічі людей, які мають успішний досвід реалізації різноманітних проектів. Людей, які можуть поділитися своїми знаннями і вірою в те, що все залежить від самого себе. Якщо ти бажаєш, ти можеш і ти обов’язково цього досягнеш.

Які активності виконували учасники протягом тижня?  Учасники редагували спільну онлайнову дошку: додавали свої очікування. Знайомилися один з одним у групі на Facebook. Разом редагували карту пам'яті та створювали прототип ланцюгової реакції. Розпочали роботу над спільним проектом 55 причин. Наприклад, створення прототипу ланцюгової реакції передбачала декілька етапів: пояснення процесу, дослідження варіантів, створення власного прототипу та його зйомку, запис у OneNote власних спостережень та поширення інформації за допомогою QR-коду.
Кого ви приймаєте до школи?  Ми відкриті для всіх. Тож запрошуємо всіх бажаючих.



1 коментарі:

 
Blogger Templates