Експерт Microsoft Маргарита Калюжна презентує новий освітній проект "Школа у Хмарах"
Програма
Microsoft "Вчитель – експерт" є унікальною
програмою, створеною з метою визнання
на всесвітньому рівні педагогів, які
покращують навчання та успішність учнів
за допомогою ефективного використання
технологій. Учителі-експерти працюватимуть
у тісній співпраці з Microsoft з метою
привнесення інновацій в освіту. Вони
виступатимуть та презентуватимуть свої
ідеї щодо ефективного використання
інформаційних технологій в освіті.
Також вони матимуть змогу обмінюватися
передовим педагогічним досвідом та
сприятимуть фахівцям Microsoft розумінню
під час створення нових продуктів й
інструментів для освіти, – все це
сприятиме інноваціям у викладанні та
навчанні. Щороку Microsoft оприлюднює список
учителів-експертів зі всього світу. В
2015 році було відзначено 44 вчителі з
України. Це рекордна кількість за всі
роки існування Програми. Сьогодні
знайомимо із сертифікованим
учителем-експертом Microsoft Маргаритою
Калюжною.
Маргарита є ініціатором багатьох
освітніх проектів як в Україні, так і
закордоном. Презентуємо новий освітній
проект "Школа у Хмарах".
Пані Маргарито, як виникла ідея Школи у Хмарі? Сама ідея належить професору Шугаті Мітрі, який у 2013 році зміг реалізувати свій проект зібравши на TED більше мільйона доларів. Його приклад надихає діяти. І ми створили Школу у Хмарі - можливість персоналізованого та компетентністного вивчення у зручному для дитини середовищі, створення діяльнісного та соціально вбудованого вивчення у відкритому просторі.
Яку
мету ви плануєте досягти під час
реалізації даної ідеї? Нашою
метою є створення та розвиток навчального
середовища за допомогою хмарних сервісів
для групи дітей різного віку. Основним
інструментами є OneNote Online – інформаційний
блок та група Facebook – спілкування. Для
кожного учасника Школи пропонується
вибудувати власну траєкторію вивчення
з урахуванням його потреб та захоплень.
Ми створили для кожного карту пам'яті,
у якій зазначили дані з вашого анкетування
та запропонували шляхи реалізації.
Карту пам'яті ви редагуєте та додаєте
інформацію, яка на вашу думку найбільше
відповідає вашим інтересам. Спілкування
- найкращий шлях для досягнення результату.
Карта пам'яті у кожного своя і лінк до
неї зберігається в персональному
Записнику Школи у Хмарі. Записник названо
ім'ям з першої літери прізвища та назвою
міста учасника.
І
скільки учасників вже налічує ваша
Школа у Хмарах? У
школі 27 учасників віком від 7 до 16 років
з різних міст: Вінниця, Гола Пристань,
Кіровоград, Рівне, Солоне, Хмільник.
Сучасні технології дозволяють перебувати
будь-де, але бути об’єднаним з іншими.
Пані
Маргарито. Досить цікаво дізнатись –
а яка ж мотивація участі? Що саме учасники
очікують від участі у Школі? Замість
відповіді наведу кілька висловів самих
дітей "Очікую нових можливостей та
розширення нових знань", "Цікаво
отримати нові знання завдяки новим
технологіям та знайти нових друзів",
"Це унікальна можливість мати справу
з розумними кваліфікованими людьми,
які дійсно можуть багато чого навчити
й тим більше незвичайним способом".
А
які активності ви пропонуєте учасникам? Активності
для учасників розподіляються наступним
чином:
- Персональні, тобто саме цей учасник виконує саме цю активність;
- Спільні, тобто це певні активності, які учасники виконують разом, наприклад, "Спільний проект";
- Зустрічі з експертами. На запрошення організаторів проекту будуть проходити зустрічі з різними людьми, чий досвід буде цікавим нашим учасникам. Всі активності учасники виконують у зручний для них час, крім тих, які плануються заздалегідь і відбуваються он-лайн. Часові рамки для виконання зазначаються при описі активності.
Зустрічі
з експертами – як це відбувається? Ми
запрошуємо на онлайнові зустрічі людей,
які мають успішний досвід реалізації
різноманітних проектів. Людей, які
можуть поділитися своїми знаннями і
вірою в те, що все залежить від самого
себе. Якщо ти бажаєш, ти можеш і ти
обов’язково цього досягнеш.
Які
активності виконували учасники протягом
тижня? Учасники
редагували спільну онлайнову дошку:
додавали свої очікування. Знайомилися
один з одним у групі на Facebook. Разом
редагували карту пам'яті та створювали
прототип ланцюгової реакції. Розпочали
роботу над спільним проектом 55
причин. Наприклад,
створення прототипу ланцюгової реакції
передбачала декілька етапів: пояснення
процесу, дослідження варіантів, створення
власного прототипу та його зйомку, запис
у OneNote власних спостережень та поширення
інформації за допомогою QR-коду.
Кого
ви приймаєте до школи? Ми
відкриті для всіх. Тож запрошуємо всіх
бажаючих.
Джерело: http://osvita.ua/school/49848/
Цікава стаття!Школа у Хмарах дійсно цікава програма!
ВідповістиВидалити