Ads 468x60px

середу, 10 лютого 2016 р.

Дистанційне навчання за допомогою сервісу Padlet


Сьогодні значного поширення в навчально-виховному процесі набули соціальні сервіси Веб 2.0, зокрема блоги, карти знань, геосервіси, фото та відеосервіси, соціальні мережі, сервіси збереження закладок, ВікіВікі та ін. Саме вони дають можливість зробити навчальні заняття більш ефективними та привабливими, що у свою чергу сприяє усебічному розвитку учнівської молоді, підвищенню інтересу до навчання, вихованню самостійності та відповідальності. За допомогою соціальних сервісів учні можуть значно ефективніше реалізовувати себе соціально, працювати колективно або індивідуально кожен у своєму темпі, а викладач – застосовувати творчі підходи до навчання.
Інтерактивні он-лайн дошки або стіни з’явилися у 2006 –2007 рр. і на даний час продовжують набувати популярності у педагогів. Інтерактивна он-лайн дошка (стіна) – це інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео, аудіо в інтерактивний формат (techcrunch.com).
Найбільш простим у використанні, на нашу думку, є сервіс Padlet – це інструмент зі створення віртуальних дошок для сумісної роботи. На дошці можна розміщувати текст, графічні зображення, мультимедійні файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Сервіс повністю безкоштовний, не обмежує користувача в кількості створюваних сторінок і підтримує кирилицю.
Для того, щоб скористатися можливостями сервісу необхідно:
1. Завантажити сайт https://ru.padlet.com  та зареєструватися на ньому, що у подальшому дозволить редагувати створені дошки. Зауважимо! Працювати з Padlet можливо й без реєстрації, для цього достатньо натиснути кнопку Создать стену на головній сторінці сервісу, але в цьому разі дошка буде доступною для редагування тільки 24 години.
2. Оформити та наповнити даними дошку. Оформлення дошки розпочинається з кнопки Изменить стену. На вкладці, що відкриється у полі Название ви зможете ввести назву дошки, а у полі Описание – опис дошки, натиснувши кнопку Обоизможете обрати фон для оформлення стіни.
Для додавання на стіну інформації необхідно двічі клацнути на вільному місці дошки, після чого з’явиться фрейм, у який ви зможете додати посилання, знімок з веб-камери або файл з комп’ютера. Ширина фрейму регулюється мишкою.
3. Організувати сумісний доступ 
користувачів до дошки. Кожна дошка має свою унікальну адресу, яку можна повідомити іншим користувачам з метою спільного наповнення та редагування. Для налаштування доступу до дошки необхідно клацнути кнопку Изменить поточную стену. На вкладці, що відкриється клацніть кнопку Приватность. У вікні, що відкриється задайте відповідний рівень доступу до дошки: Может просматривать (користувачі можуть тільки переглядати пости);Может писать (користувачі можуть переглядати і додавати власні пости); Может изменять настройки (користувачі можуть переглядати, писати редагувати будь-які пости).
Зазначимо, що створену дошку можна розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.), зберігати у вигляді електронного документа у форматах PDF, Exel, CSV, отримати RSS-фід або відправити по електронній пошті, вставити у власну сторінку або блог за допомогою html-коду, а також використовувати мобільну версію з QR кодом. Для цього необхідно скористатися кнопкою Выставить/Экспортировать.
Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі, зокрема його можна застосовувати:
– для „мозкового штурму”, для узагальнення та систематизації знань;
– як площадку для розміщення навчальної інформації;
– для розміщення завдань на пошук інформації;
– для спільного виконання домашнього завдання;
– як місце для збирання ідей для проектів та їх обговорення.
Сервіс Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі. Застосування якого у навчальній діяльності, на нашу думку, сприятиме формуванню таких навичок сучасного фахівця, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.

12 коментарі:

  1. Мені допомогли ваші записи про дошку. Думаю, це корисна інформація для всіх, які прагнуть осучаснити і спростити навчання!

    ВідповістиВидалити
  2. http://padlet.com/shtipulyak_2000/hqh2mlw9a9y1
    Стінгазета, створена 10-а класом, на тему "Директорія".
    Сайт чудовий, все легко та швидко зробили. Дякую, за оригінальне домашнє завдання, під час якого ми дізналися багато нового та цікавого.

    ВідповістиВидалити
  3. Мені теж дуже сподобалось такого формату домашнє завдання, дуже зручне використання даного матеріалу!)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, що скористались сервісом. У Вас вийшла чудова газета, а ще Ви справились дуже швидко і працювали згуртовано. Молодці! Пропоную наступну тему: "Розвиток культури, освіти, мистецтва (1921-1928 рр.), а для другої групи "Голодомор 1932-1933 років".

    ВідповістиВидалити
  5. http://padlet.com/rumoruka345/pghz0paxy5w3
    Стінгазета, створена 10-а класом 2 групою, на тему "Павло Скоропадський".
    Сайт чудовий, все легко та швидко зробили. Дякую, за оригінальне домашнє завдання, під час якого ми дізналися багато нового та цікавого

    ВідповістиВидалити
  6. Молодці! Чудово, що всі члени групи взяли участь у створенні газети. Готуйтесь до наступної теми.

    ВідповістиВидалити
  7. http://padlet.com/elizzabet/zqmngexriewu
    Стінгазена, створена 11-Б класом, на тему "Основні тенденції і течії розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, спорту. (Від 50-х років ХХ ст. до нашого часу)"

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую! Ви попрацювали на славу. Молодці!

    ВідповістиВидалити
  9. http://padlet.com/Valya/4i2on8ht6hxq
    Стінгазета,створена 3 групою 9-А класу на тему "Велика Британія у 1870-1900 рр."

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, Катюша за чудову роботу. Мені приємно, що ти перестала "боятись" комп'ютера і взяла активну участь в роботі. Молодці!

    ВідповістиВидалити
  11. http://padlet.com/s_telehovska/rbjtlpo7kl6j

    8-Б, "Австрія та Пруссія"

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, Софія, за чудову роботу! Шкода, що не вся група прийняла участь у створенні Padlet.

    ВідповістиВидалити

 
Blogger Templates