Ads 468x60px

неділя, 6 березня 2016 р.

ДПА-2016 з історії в основній школі (9 клас)

Завдання для ДПА мають бути зорієнтовані на визначення рівня навчальних досягнень учнів, котрі включають основні питання програми.

Учитель готує кілька варіантів атестаційних робіт (наприклад, 10).
Кожен з таких варіантів може містити по 22 тестових завдання з історії таких форм:
  • завдання 1-16 мають чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати одну правильну;
  • y завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, потрібно добрати одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрою;
  • у завданнях 19, 20 потрібно розташовувати історичні події у хронологічній послідовності;
  • завданнях 21, 22 мають сім варіантів відповідей, серед яких треба вибрати три правильні.
Зміст тестових завдань повинен відповідати навчальним програмам для загальноосвітніх навчальних закладів та змісту підручників з історії, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
Під час виконання завдань учні мають виявити:
  • знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології,
  • картографії, історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток;
  • уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
  • уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
  • уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.
Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року. У рубриці Методична скринька Ви можете скачати завдання ДПА, розроблені мною згідно рекомендації МОН України.


3 коментарі:

 
Blogger Templates