Завдання
для ДПА мають
бути зорієнтовані на визначення рівня
навчальних досягнень учнів, котрі
включають основні питання програми.
Учитель
готує кілька варіантів атестаційних
робіт (наприклад, 10).
Кожен
з таких варіантів може містити по 22
тестових завдання з історії таких форм:
-
завдання 1-16 мають чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати одну правильну;
-
y завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, потрібно добрати одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрою;
-
у завданнях 19, 20 потрібно розташовувати історичні події у хронологічній послідовності;
-
завданнях 21, 22 мають сім варіантів відповідей, серед яких треба вибрати три правильні.
Зміст
тестових завдань повинен відповідати
навчальним програмам для загальноосвітніх
навчальних закладів та змісту підручників
з історії, рекомендованих Міністерством
освіти і науки України.
Під
час виконання завдань учні мають виявити:
-
знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології,
-
картографії, історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток;
-
уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
-
уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
-
уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.
Складено
на підставі Орієнтовних вимог до
проведення Державної підсумкової
атестації учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти у 2015/2016
навчальному році, затверджених Наказом
МОН №
94 від 08 лютого 2016 року. У рубриці Методична скринька Ви можете скачати завдання ДПА, розроблені мною згідно рекомендації МОН України.
Дякую за чудову інформацію
ВідповістиВидалитиПриблизно за тиждень розроблю завдання на ДПА, зможете готуватись.
ВідповістиВидалитиДякую за корисну інформацію.
ВідповістиВидалити