Ads 468x60px

понеділок, 4 квітня 2016 р.

Завершився фінал Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт МАН з історії

Сто чотири дослідники історії цьогоріч змагалися за призові місця одного з наймасовіших інтелектуальних конкурсів країни. Урочисте відкриття відділення історії та мовознавства відбулося 1 квітня. 3 квітня відбувся захист  науково-дослідницьких робіт та оголошення підсумків. Я надзвичайно горджусь тим, що мій учень Маслов Богдан посів третє місце у секції "Всесвітня історія". До цього успіху ми йшли довгих три роки. Я вітаю Богдана і бажаю, що б усі його мрії здійснились!

8 коментарі:

  1. Мої вітання шановному науковому керівнику та учневі-досліднику! Раді за вас! Нехай це буде крок - до зірок!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже, дуже дякую за підтримку і допомогу!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую науковому керівнику за важку, висококваліфіковану роботу,постійну підтримку та допомогу! Навряд я б досяг таких висот без Ваших порад, роботи зі мною! Бажаю, щоб Ваші майбутні МАНівці показали не гірший результат!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з перемогою!!!Ваша спільна праця отримала належну оцінку!Успіхів і подальших звершень!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую всім за теплі слова! Богдане. сподіваюсь, твоя мрія здійсниться і ти вступиш до омріяного Вишу. Ми з тобою чудово попрацювали і я надзвичайно пишаюсь, що працювала з таким розумним, цілеспрямованим учнем.

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю з перемогою!!!
    Молодці !

    ВідповістиВидалити

 
Blogger Templates