1.
Мета курсу “Вступ до історії України”:
- підготовка учнів до успішного опанування курсів історії України та всесвітньої історії;
- історії в наступних класах;
- розвиток нових вмінь та навичок навчальної роботи;
- головна увага — робота з підручником.
2.
Що повинна вміти і знати дитина:
- визначати головну думку фрагменту тексту;
- відповідати на запитання до параграфа;
- складати простий і складний план параграфа;
- знаходити висновок і пояснювати його;
- формувати власні запитання до тексту;
- давати характеристику історичного діяча за текстом та ілюстрацією;
- співвідносити рік із століттям;
- запам'ятовувати дати і події;
- вміти пояснювати терміни.
Як
правильно перевіряти домашнє завдання:
- вміти переказувати текст своїми словами;
- пояснювати, що зображено на ілюстраціях;
- знаходити визначення в тексті і вчити їх напам'ять;
- відповідати на запитання до параграфа;
- запам'ятовувати дати, події і назви подій;
- вчити записи в робочому зошиті.
Поради
батькам п’ятикласників
1.
Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини,
якомога швидше зустріньтеся і обговоріть
це із класним керівником, шкільним
психологом.
2.
Якщо в родині відбулися події, що вплинули
на психологічний стан дитини, повідомте
про це класного керівника. Саме зміни
в сімейному житті часто пояснюють
раптові зміни в поведінці дітей.
3.
Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте
складні ситуації, разом шукайте
4. Допоможіть
дитині вивчити імена нових учителів,
запропонуйте описати їх, виділити якісь
особливі риси.
5.
Порадьте дитині в складних ситуаціях
звертатися за порадою до класного
керівника, шкільного психолога.
6.
Привчайте дитину до самостійності
поступово: вона має сама збирати портфель,
телефонувати однокласникам і питати
про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати
контроль за навчальною діяльністю, якщо
в період навчання в початковій школі
вона звикла до контролю з вашого боку.
7.
Основними помічниками у складних
ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8.
Не обмежуйте свій інтерес звичайним
питанням типу: «Як пройшов твій день у
школі?». Кожного тижня вибирайте час,
вільний від домашніх справ, і уважно
розмовляйте з дитиною про школу.
Запам'ятовуйте окремі імена, події та
деталі, про які дитина вам повідомляє.
Не пов'язуйте оцінки за успішність
дитини зі своєю системою покарань і
заохочень.
9.
Ваша дитина має оцінювати свою гарну
успішність як нагороду, а неуспішність
- як покарання. Якщо у дитини навчання
йде добре, проявляйте частіше свою
радість. Висловлюйте заклопотаність,
якщо у дитини не все добре в школі.
Постарайтеся наскільки можливо, не
встановлювати покарань і заохочень
вони можуть привести до емоційних
проблем.
10.
Допомагайте дитині виконувати домашні
завдання, але не робіть їх самі.
Продемонструйте інтерес до цих завдань.
Якщо дитина звертається до вас з
питаннями, пов'язаними з домашніми
завданнями, допоможіть їй знайти
відповіді самостійно, а не підказуйте
їх. Допоможіть дитині відчути інтерес
до того, що викладають у школі.
11.
З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу
дитину, а потім встановіть зв'язок між
інтересами і предметами, що вивчаються
в школі. Наприклад, любов дитини до
фільмів
можна перетворити на прагнення читати
книги, подарувавши книгу, по якій
поставлений фільм. Шукайте будь-які
можливості, щоб дитина могла застосувати
свої знання, отримані в школі, в домашній
діяльності. Наприклад, доручіть їй
розрахувати необхідну кількість
продуктів для приготування їжі або
необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати
певну поверхню.
12.
Особливі зусилля прикладайте для того,
щоб підтримати спокійну та стабільну
атмосферу в домі, коли в житті дитини
відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути
великих змін чи порушень в домашній
атмосфері. Спокій домашнього життя
допоможе дитині більш ефективно
вирішувати проблеми в школі.
Як класний керівник п’ятого класу, дуже вдячна за інформацію.
ВідповістиВидалитиЗавжди рада допомогти. Я склала цю пам'ятку спеціально для перших батьківських зборів у 5-х класах, що б батьки розуміли специфіку нового для них і їх дітей предмету. Пам'ятка допомагає батькам перевіряти домашнє завдання у своїх дітей, підказує учням на що акцентувати увагу.
ВідповістиВидалити