Ads 468x60px

вівторок, 12 січня 2016 р.

ПРО МЕНЕ

РЕЗЮМЕ

Дата та місце народження: 11 лютого 1975 року, м. Хмельницький

Вік: 42 роки

Адреса: м. Хмельницький
E-mail: history.pro100@gmail.com

Освіта:
1992 – 1998 - Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, історичний факультет, фах – «Історія і правознавство», спеціальність – «Історик. Викладач історії та правознавства»

Додаткова освіта:
2013 - курси вчителів суспільних дисциплін  при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Досвід роботи:
Посада: вчитель історії та правознавства
Досягнення вихованці 15 разів ставали переможцями ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад, 9 учнів були переможцями конкурсу – захисту наукових робіт МАН, в 2005 році стала лауреатом міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» в номінації «Історія».

Знання мов
 Українська – рідна; російська – вільно; англійська – intermediate;

Особисті якості:
Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Інтереси та захоплення
Історична  література, кінематограф, домашні тварини, туризм, мистецтво.

                                                   БУДЬМО ЗНАЙОМІ

 Усе моє життя пов’язане з трьома містами: 
Хмельницьким (тут я народилась, спочату навчалась в ЗОШ № 22, а 10-11 класи - в гімназії № 31 (нині Хмельницька гімназія № 1) в 1992 році. З 1998 року працюю в Хмельницькому навчально-виховному комплексі № 10), Дархан МНР (в Монголії я провела дитячі роки і закінчила молодшу школу) та Кам’янець-Подільським (у 1992 році я поступила в Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка на історичний факультет).
Робота учителя завжди приносила мені душевний спокій. Кожна людина стоїть перед вибором життєвого шляху. Яку професію обрати? Чим займатись? Від цього вибору залежить те, наскільки щаслива буде людина. Я обрала професію вчителя. І ось уже 17 років триває мій вчительський шлях. Я живу в гармонії з собою і з світом, працюючи в школі.  
   Бути вчителем дуже відповідально, складно і цікаво, адже ми моделюємо долю кожної дитини. Завдання педагога – виростити своїх учнів, дітей, вихованців справжніми людьми. В сучасних складних умовах, коли здається, що світ навколо нас заливають ріки гніву, ненависті, на своїх уроках хочеться донести до дітей знання, розуміння, підтримку та людяність. А за допомогою історії це надзвичайно легко та цікаво! Тому що різноманітність історичних подій і фактів дають безкрайні можливості для того щоб зацікавити, змотивувати та навчити наших дітей бути справжніми громадянами і патріотами своєї Батьківщини. 
Невичерпним джерелом корисної інформації для самоосвіти, саморозвитку і самореалізації для мене є інформаційно-комунікаційні технології. Вони також є безцінним помічником та ресурсом матеріалів для підготовки до уроків, виступів, семінарів. На мою думку, сучасний вчитель повинен бути обізнаним у сфері інформаційних комунікацій, адже наші діти набагато краще сприймають і засвоюють все сучасне та цікаве. Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки використовуючи сервіси хмарної школи, в якій: можна зберігати дані великих обсягів, доступ до цих даних можливий у будь-якому місці та будь-коли; можна здійснювати співпрацю над документами, організовувати спільну роботу, брати участь у міських і міжнародних проектах; у хмарній школі забезпечена доступність і прозорість діяльності як учителя, так і учня, швидкість інформування учня та його батьків; це – середовище для обміну досвідом з колегами та навчання учнів тощо. Я вчу своїх учнів не боятись робити помилки, тому що той, хто не помиляється, нічого не навчиться.
Кажуть, що досвід вимірюється роками. Але хочеться змінити акценти такого висловлювання. Досвід вимірюється не стільки роками, скільки ставленням до своєї справи. Я вважаю професію учителя головним у своєму житті. Моя робота - дорога мого життя.

15 коментарі:

  1. Приємно, що в школі, де навчається мій син працюють такі педагоги. Творчих Вам успіхів, натхнення та гарних учнів!

    ВідповістиВидалити
  2. Аліна Михайлівна, моя колега. Чудовий, талановитий , креативний педагог, завжди допомагає та підтримує, дає корисні професійні поради. Дякую, Вам! Дякую за, Ваш блог, інформація актуальна, сучасна.

    ВідповістиВидалити
  3. Тільки позитивні враження від спілкування з такими людьми як Аліна: добродушність, щирість, відкритість до спілкування і, звичайно, високий рівень ерудиції.

    ВідповістиВидалити
  4. Олександра Олександрівна, дякую за теплі слова! Я дуже рада, що ми з Вами ще зустрінемось 2 лютого!

    ВідповістиВидалити
  5. Із вами цікаво спілкуватись,ви вчитель , як то кажуть від Бога!!!!!!!Дякую за позитивні моменти під час конкурсу! Бажаю перемоги у третьому турі- всеукраїнському.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую всім за підтримку і теплі слова! Моя участь у конкурсі - це неоціненний досвід і знайомство з чудовими людьми, прекрасними педагогами, справжніми професіоналами. Дякую, що вірите в мене. Зроблю все, щоб виправдати Ваші сподівання в наступному турі.

    ВідповістиВидалити
  7. Молодець! Працюйте творчо і надалі! Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую! Для мене дуже важлива Ваша підтримка.

    ВідповістиВидалити
  9. Ви дуже креативний вчитель, чітко пояснюєте новий матеріал, який швидко запам'ятовується та легко вивчається. Завжди йдете на компроміс та допомагаєте в проблемах виникших під час вивчення матеріалу чи створення проекту. Один із найулюбленіших вчителів!)

    ВідповістиВидалити
  10. Сашенька, мені надзвичайно важливо, що ти так високо оцінюєш мою роботу. В такі хвилини розумієш, що працюєш не даремно. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Дійсно Аліна Михайлівна чудовий вчитель, матеріал пояснює чітко та ясно. Уроки цікаві та не нудні) Аліна Михайлівна найкращий вчитель історії)Бажаю перемоги у всеукраїнському конкурсі!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, Вікуся, за підтримку. Оцінка моєї роботи моїми учнями - для мене найкраща нагорода!

    ВідповістиВидалити
  13. Аліно Михайлівно, дякую за цікаву інформацію. Ви гарний педагог, хороша колега. Бажаю удачі на конкурсі.

    ВідповістиВидалити
  14. Валентина Володимирівна, дякую за підтримку і за Ваш чудовий урок з теми "НЕП. Особливості впровадження в Україні", який наштовхнув мене на нові ідеї. Дякую.

    ВідповістиВидалити

 
Blogger Templates